Ännu en rapport!

Lägret är över, nästan alla åkte hem på eftermiddagen. Själv är jag kvar eftersom vi har kurs här i morgon.
Jag har hunnit sticka lite mer på min sjal. Det kommer att bli en Sillpanna.
Vad är det, kanske du undrar?
Man stickar spetsmönstret som på min Sillsallad och sen gör man sjaldelen som på Pyttipannan. Jag har valt att mossticka sjaldelen.
Jag måste också berätta att det redan finns en Sillpannna. Det är min Maja som stickat den. Jag är en mycket stolt och nöjd mamma 😀

20130106-212749.jpg

4 kommentarer

Filed under Roligheter

4 responses to “Ännu en rapport!

  1. Åh så snyggt!
    Väldigt fin spets i kanten.

    Ha det gott
    Caroline

  2. Vilken härlig sjal, det kanske får bli en sådan ngn dag…;)
    Vad har du använt för garn?

Kommentera

