Nämen!

Jag hade ingen lust att lämna min koftstickning för att gå och jobba, jag ville bara sitta kvar och sticka och sticka. Nåväl, jag satt in i det längsta och sen fick jag lägga på ett kol för att hinna i tid. Nyss, när jag kom hem, så dök jag på min stickning direkt, tänkte att jag börjar med att prova. Och så visar det sig att jag är klar. Jag är klar, det hade jag ingen aning om.

Så nu återstår det bara att klura ut vad jag ska ha för kant runt om. Jag får nog göra lite olika prov och se om det blir en vanlig resår eller en I-cord. Trevligt bekymmer jag har!

20130120-225529.jpg

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Nämen!

  1. Lotta

    Detta projekt är så spännande!

  2. Ja, det ska bli kul att se resultatet!
    En trevlig överraskning, att vara klar fast du inte hade räknat med det!:)

  3. Vill åxå se resultatet! Nu har jag bara 26 blommor kvar på min filt och sedan ska jag ge mig på en sillsallad 😀

Kommentera

