Stickhelg

Rättvik välkomnade med ett strålande vackert vinterväder.
Vi är ca 20 glada stickerskor som samlats kring vårt gemensamma intresse, stickning. Vi bor fint och äter gott.
Det är en fantastiskt att kunna åka iväg helt själv och göra något kul, bara för min egen skull.
Två garnförsäljare finns på plats så vi sitter i en hav av frestande garner. Hittills har jag dock lyckats hålla mig till dom garner jag tog med hemifrån, men frestelsen är stor!

20130125-231552.jpg
Garnerna jag hade med mig.

20130125-231647.jpg
Linda och Amanda.

20130125-231738.jpg
Dagens resultat!

6 kommentarer

Filed under Garn, Roligheter, Stickat

6 responses to “Stickhelg

  1. Jag har nämnt dig i min blogg 🙂

  2. Trevlig värre!!!! HAr åxå stickat i glada vänner lag idag… Eller stickat och stickat 😀

  3. Vilken härlig tröja det blir av dessa garner!

    Vad är det för garn och vilket mönster? Är det ngt som finns att få tag på?

    Blev ju himla sugen på en sån…;)

Kommentera

