Sticka till Tallinn!

Till dig som gillar att sticka, och att träffa andra stickare, boka första helgen i oktober.
Då är det dags för TOR.

 

20130128-110503.jpg
Klicka här för mer info.

Nu kommer vi till avdelningen för skryt. Står du inte ut med sådant, så låt bli att läsa resten 😉

Det började med en ”tråd” på Online Stickcafé. Någon föreslog att man skulle samla alla stickare i Globen, till ett jättestort stickcafé. Någon annan menade att Globen kanske var lite väl stort, det får plats ganska många tusen människor där. Då föreslog jag: En Finlandsfärja kanske.
Sagt och gjort, jag kontaktade Simon, på Tallink-Silja. Sedan sammanförde jag honom med Linda, på Deisy Design. Jag fick följa med Simon ner till Göteborg på ytterligare ett möte.

Eftersom jag ändå är igång och talar om hur bra jag är, så kan jag ju passa på att berätta att jag även hittade på namnet på resan: Sticka till Tallinn!

Det var väldigt smart av Linda att koppla ihop den här kryssningen med TOR!

6 kommentarer

Filed under Roligheter, Skryt

6 responses to “Sticka till Tallinn!

  1. Vilken bra idé! Jag blir megasugen att hänga på!

Kommentera

