Stickpodden!

I kväll satt jag med min stickning och lyssnade på Stickpodden, en perfekt kombo, tycker jag.

Som vanlig var det ett trevligt avsnitt med blandat innehåll, jag njöt i fulla drag.

Mot slutet brukar det alltid pratas om ”Sticksug”, det brukar var kul och inspirerande, så när jag kom till det avsnittet så lyssnade jag extra noga. Ändå höll jag på at sätta kaffet i halsen när dom började pratade om min Pyttipanna. Himmel och pannkaka! När jag hörde vad som sa, efter att ha spolat tillbaka och lyssnat igen, ja då blev jag väldigt  glad och lite mallig 😀

Elin: Har du märkt att det går lite trender bland stickade plagg, Karin?

Karin: Du menar, typ vad alla har på stickorna just nu?

Elin: Ja, som Pyttipannan, som var trenden 2012!

podavsnitt_17

Har du inte upptäckt Stickpodden än, gå in här och kolla!

4 kommentarer

Filed under Pyttipanna, Roligheter, Uncategorized

4 responses to “Stickpodden!

  1. Jag älskar pytten!!!!!!!!! Är absolut inget proffs, och det blir inte perfekt men min gråa pyttipanna är mig så kär 🙂 igår la jag upp maskorna till dagens tågstickning. Det ska bli en sillsallad 🙂 det högsta antalet maskor jag stickat med!!! Ska bli så härligt att få nästan fyra timmar tågstickning idag 🙂 många kramar till dig och miljoner tack för dina underbara mönster du delar med dig av ❤

  2. GRATTIS!!!!! Du kommer alltid att vara Pyttipannamamman 😀 HAr inte lyssnat på stickpodden men jag måste kanske börja! Trevlig helg!

Kommentera

