Lördagsränder!

Jag har en hel lördag och söndag framför mig, det jag helst vill göra är att sticka. Jag har huvudet fullt av olika projekt och det är svårt att bestämma vilket jag ska sticka på. Jag har även en hel del måsten och UFOn att ta tag i men det är inte riktigt lika lockande.
Ibland pausar jag och kollar lite på FB och då händer det att jag får ännu fler idéer. En massa härliga bilder från SIV gör mig lite avis, det hade kul att ha varit med där.
Här är en pågående sjal som jag stickar med tråkiga stickor, dom är för trubbiga men, men, det får gå!

20130316-104704.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

