Nya skor!

Nu är det äntligen vår och då kommer behovet av nya skor. Ett par skor som passar både till byxor och klänning och som inte är för vintriga eller för somriga. Dessutom ska dom vara sköna att gå i. I fredags hittade jag just dom skorna i en butik i Stockholm, men naturligtvis fanns inte min storlek.
Väl hemma så började jag leta i nätbutikerna och till slut hittade jag dom. Sent i söndagskväll klickade jag i beställningen och i förmiddags så kunde jag hämta paketet. Ett och ett halvt dygn, det är snabbt och bra tycker jag!

20130423-154916.jpg
Här var det jag köpte dom!

Lämna en kommentar

Filed under Roligheter

Kommentera

