Dag fem och sex!

Söndagen blev vår sista heldag tillsammans. Albert verkar gilla sin nya mössa, här äter vi frukost.

20130429-204244.jpg

Efter en långpromenad då Albert sov, gick vi på restaurang och åt. Här är han så där underbart gosigt nyvaken.

20130429-204441.jpg

Här är en en bild från i morse när vi gick till dagis, sen är det Alberts mamma och pappa som hämtar honom och mitt uppdrag är slut.

20130429-205007.jpg

Jag längtar redan till nästa gång jag får ta hand om den lille godingen 😀

Sen var det dags att åka hem, packningen har växt under veckan, undrar hur det kan komma sig. Tur att Desigual gav bort reklamkassar på stan. På Centralen köpte jag mig en Sticktidning.

20130429-211016.jpg

Jag hann även att sticka lite på tåget. Jag gör ett nytt försök med Blåbärsmössan för jag är inte helt nöjd med ettan. Den mössan får ett eget blogginlägg i morgon.

20130429-211207.jpg

När vi väl kommit hem fick vi bråttom att åka och hämta Ellen. Hon har varit hemma hos sin mamma och dotter och en hel hög med andra gulliga hundar. Här är Mia med Ellen och hennes dotter, Cinnamon.

20130429-211519.jpg

2 kommentarer

Filed under Albert!, Garn, Roligheter

2 responses to “Dag fem och sex!

  1. Förstår att du längtar tillbaka men att du åxå hade bråttom att hämta hem en så fin vovve! Undrar om en annan får några barnbarn att pyssla med, (om inte annat blir de en hund)…. 😀 Trevlig valborg!

    • Ja, barnbarn är att rekommendera, så himla mysigt och en liten gosig hund är också mysigt.
      Trevlig Valborg önskar jag dig med.
      Nu ska jag äter matjessill 😀

Kommentera

