Lite tid!

Ibland räcker inte tiden till, och blogguppdateringen får låg prioritet.
Igår var jag i Stockholm, igen. Peter och jag var på Göta Lejon och såg Jesus Christ Superstar, och det var helt fantastiskt.
En trevlig middag på Rolfs Kök, blev det också.
Jag hann även med att slinka upp till Abbe och byta mössan. Den första mössan tog jag med hem och gjorde om, den ska Abbes kompis, Morris få. Hoppas den passar!

20130505-211703.jpg

20130505-211712.jpg

20130505-211723.jpg

20130505-211731.jpg

20130505-211741.jpg

20130505-211748.jpg

4 kommentarer

Filed under Albert!, Garn, Roligheter, Stickat

4 responses to “Lite tid!

  1. Man får inte tvinga fram bloggandet, det måste vara lustfyllt. Var urduktig när jag startade för 4 år sedan men nu dröjer det mellan mina inlägg. Trots det har jag en trogen skara som uppmuntrar via kommentarer, mail och sms. Det är kul!
    Såg Jesus C S i november och var väldigt tagen av tolkningen, fantastiskt bra. Har sett den tidigare men inte lika starkt som denna uppsättning.

    Min lilla bil, som vi köpte i höstas har JCS på regskylten. Känns som jag åker lite välsignat i den. 😀
    Ha en bra arbetsvecka!
    På fredag åker jag till London! Gissa om jag har prickat in garnaffärer på listan.
    Ska även hälsa på en kär studiekamrat från Musikhögskolan som jobbar i Svenska kyrkan där tillsammans med sin man.
    Allt gott
    Caroline

    • Jag vill ha fin bil 😛
      Hoppas du hittar till garnaffärerna. När var i London förra våren hade jag sån otur att den jag hittade var stängd.
      Min resekompis var inte fullt lika garngalen som jag så det blev bara ett försök. Ha det så trevlig på din resa 😀

  2. Hallå hallå! Vilken mysig blogg du har! Hemma med fem månaders bebis nu, och läser din blogg när jag ammar och när hon sover stickar jag pyttipanna!

    Hälsningar från en ny läsare 🙂

Kommentera

