Nästan klar!

Jag fattar det knappt själv men Pyttipannan jag började sticka på sent i måndagskväll, den är nästan klar. Bara halva avmaskningen kvar. Detta trots att jag arbetat till sent igår och hela dagen idag. Jag har stickat på raster, teaterövning, körövning, i väntan på maten på restaurangen och i bilen när jag väntade på mamma som var hos doktorn.
Det är som talesättet säger: Många bäckar små.
Mina körkamrater tyckte nog att jag var lite väl ivrig ikväll för vi stod upp hela övningen. Det hindrade inte mig, jag stickade ändå. Tur att jag har tumme med körledaren 😀

20130508-222820.jpg

3 kommentarer

Filed under Garn, Pyttipanna, Stickat

3 responses to “Nästan klar!

  1. Härligt, den ser så fin ut!
    Vad har du använt för garn till själva sjaldelen?

  2. Ok, då ska jag hålla utkik!;)

Kommentera

