Frisk=mindre sticktid!

Jag har letat fram ett UFO, en top som jag började sticka på i augusti.
Jag köpte garn och mönster hos, Litet Nystan.
Jag stickade typ en decimeter, sen måste något annat kommit emellan.
Nåväl, i onsdags så letade jag fram just den projektpåsen och så satte jag igång.
Nu är den snart klar, men, varför finns det alltid ett men, nu tror jag inte att jag gillar den. Jag kommer att se ut som en falukorv när/om jag sätter den på mig.
Hur tänkte jag?
Mönstret är danskt och heter, Bluse med löpemasker (med danskt ö). Med mönstret fanns det en bild och där tyckte jag den såg fin ut. Igår letade jag på den på Ravelry och då var det inte någon fördelaktig bild, bläää!
Så hur gör jag nu?
Äh, jag stickar klart och sen kanske jag kan använda den som bas för nya konstruktioner.
Jag har ju faktiskt lärt mig en del nytt på vägen!20130517-211715.jpg

20130517-211733.jpg

20130517-211826.jpg

20130517-211832.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Garn

Kommentera

