Konsert på lördag!

Mycket ska fixas inför lördagens Elviskonsert.
Kläder ska glittra och idag hittade jag ett par paljettleggings på secondhandaffären.
Efter rekommendationer av en jobbarkompis så investerade jag i ett Gellackskit från Depend.
Först ut att testa blev Mia, sen Moa och till sist jag själv. Visst var jag smart som övade på döttrarna först. Himla smart, jag menar, tiden från att man börjar måla tills man kan använda händerna, är betydligt kortare än när man målar med vanligt nagellack.
Nu ska det bli spännande att se om det håller längre än vanligt lack!

20130523-181455.jpg

20130523-181501.jpg

20130523-181507.jpg

4 kommentarer

Filed under Roligheter

4 responses to “Konsert på lördag!

  1. Det kommer att glittra både här o där ser det ut som! Hoppas det det blir en kanonkväll

  2. Då ska jag dra på min Clownnäsan 😀 Här står Cirkus Kul & Bus på programmet!!!!

Kommentera

