EnköpingsPosten!

Jag vaknar, kravlar mig upp lite med kudden mot väggen, tar min mobil och ser att jag har massor av röda prickar (vanligtvis blir man orolig över röda prickar men inte när dom är på mobilskärmen).
Jag läser alla fina meddelanden och inlägg på Facebook och inser att jag måste upp och kolla i EP.
Stort reportage över ett helt uppslag i tidningen, det var roligt.
Under dagen har jag fått mycket feedback från kända och okända, väldigt trevligt.
Det spillde även över på min mamma som fått många samtal, en del beröm och en del som vill beställa sjalar!

20130604-185958.jpg

20130604-190009.jpg

20130604-190222.jpg

9 kommentarer

Filed under Roligheter

9 responses to “EnköpingsPosten!

  1. Lotta

    Det var ett mycket fint reportage! 💐

  2. Kul att såna fina saker uppmärksammas!
    I dagens samhälle handlar allt om pengar, status och annat som är himla dumt, då känns det varmt om hjärtat att äkta konstverk, handarbeten får ta plats…
    En tradition som ligger så djupt i våra hjärtan, vår bakgrund, att skapa ngt med sina egna händer betyder så mycket…
    Du ska vara stolt över dina fina sjalar!

  3. Grattis! skall jag först säga och jag håller med andra här som säger att det är kul när fina saker sprids. Jag har själv ännu ej gjort en men är i startgtoparna och det är därför jag nu vill fråga dig om vilket garn är bäst för dessa och använder du stickor 5 till alla garner?

Kommentera

