WWKIPD 2013!

WWKIPD pågår under en vecka, förra lördagen satt vi på gågatan här i Enköping och i går satt jag med ett litet gäng Upssalastickerskor utanför Resecentrum i Uppsala. Vädrets makter var på vår sida båda gångerna, det var skönt.
UNT, kom och förevigade vårt event.

20130616-232806.jpg

Reportern fick inte rätsida på all fakta men det kan man väl stå ut med.

Jag stickade på min blå kofta, och jag har varit superduktig med att skriva ner varefter, hur jag gjort. När den är klar ( om den blir bra, förstås) så kommer jag att lägga upp beskrivningen här.

20130616-233517.jpg

Nu ska jag åka på konfirmandläger i två veckor. Vi ska bo på Björkögården på Väddö.
Det ska bli väldigt roligt men det betyder att det kommer att bli lite viloläge på bloggen.
Så jag säger på återseende!

Lämna en kommentar

Filed under Garn, Roligheter, Stickat, Uncategorized

Kommentera

WWKIPD 2013!

WWKIPD pågår under en vecka, förra lördagen satt vi på gågatan här i Enköping och i går satt jag med ett litet gäng Upssalastickerskor utanför Resecentrum i Uppsala. Vädrets makter var på vår sida båda gångerna, det var skönt.
UNT, kom och förevigade vårt event.

20130616-232806.jpg

Reportern fick inte rätsida på all fakta men det kan man väl stå ut med.

Jag stickade på min blå kofta, och jag har varit superduktig med att skriva ner varefter, hur jag gjort. När den är klar ( om den blir bra, förstås) så kommer jag att lägga upp beskrivningen här.

20130616-233517.jpg

Nu ska jag åka på konfirmandläger i två veckor. Vi ska bo på Björkögården på Väddö.
Det ska bli väldigt roligt men det betyder att det kommer att bli lite viloläge på bloggen.
Så jag säger på återseende!

Lämna en kommentar

Filed under Garn, Roligheter, Stickat, Uncategorized

Kommentera

