Hemma igen!

Nu är jag hemma igen från resan till Taizé.
Det har varit en fantastisk vecka med fina ungdomar och ett fantastiskt väder.
Jag hann sticka en del, den rosa lilla koftan och en Pyttipanna.
Båda ska blockas och sjalen har några trådar som ska fästas.
På hemvägen hade jag tänkt sticka av det fina silkesgarnet. Jag hade med mig mönstret, Bird’s Eye Shawl, men det var så svårt att fokusera på mönstret där jag satt på bussen. Det var helt enkelt för livat där jag satt bland alla glada ungdomar.
Det var kul att komma hem och kolla in bloggen, många trevliga kommentarer hade jag fått.
På statistiken ser jag att en dag var det extra många besökare, jag undrar nyfiket hur det kom sig. Vad hände egentligen onsdagen den den 10 juli?
Här är en bild på mina resestickningar som dom ser ut just nu. Jag ska berätta detaljerna i ett annat inlägg. Nu väntar solstolen!

20130716-130705.jpg

4 kommentarer

Filed under Garn, Stickat

4 responses to “Hemma igen!

  1. Jenna Williams

    I love pink

Kommentera

