Sommar och semester!

När det är soligt och fint ute, ja då ligger jag på badbryggan. Idag skulle det inte bli så fint enligt väderappen, så jag tog det lugnt och satt hemma på baksidan och fixade lite nytt lack på både händer och fötter. Först var det dags för fotbad. Jag och Moa badade ihop, det var kul och sen hjälpte vi varandra med själva pedikyren. Jag var innerligt trött på det illblåa lacket jag haft i över tre veckor och bestämde mig för att byta till rosa. Glamour Pink, som färgen heter. Jag klippte även av naglarna en hel del, det var jobbigt med långa naglar, man blir ju som lite handikappad när man inte är van. Och van är jag inte, jag har inte haft så långa naglar på många år.
Nu är dom korta och rosa, jag la även på lite glitter för det tycker jag är fint.
Klockan blev halv två och det hade fortfarande inte kommit något oväder så jag och Moa bestämde oss för en tur till badbryggan. Där låg vi sedan i flera timmar och njöt.
Vi åkte hem när det blev molning och tänkte att nu äntligen så ska väl regnet komma. Men icke sa nicke, vi såg ett regn på håll men inte kom det över oss.

Jag har hunnit några varv på min lilla gråa ullkofta. Garnet är helt underbart och jag tror den kommer att värma gott i höst.

Här kommer lite olika mobilbilder från dom senaste dagarna!

20130726-193955.jpg

20130726-194013.jpg

20130726-194022.jpg

20130726-194034.jpg

20130726-194046.jpg

20130726-194054.jpg

20130726-194104.jpg

20130726-194116.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

