Virkad sjal!

Jag är så nöjd över att ha hittat en sjal som passar mitt regnbågsgarn. Den finns på Ravelry och heter Bowtie Pi. Jag hade lite problem med att förstå beskrivningen så det blev en hel del repande innan poletten trillade ner.
Men nu är jag igång och jag kan inte sluta, ska bara se hur det blir med nästa färg och nästa och nästa….
Tanken är ju att det är den här sjalen jag ska virka på när jag åker till Stockholm på fredag. Då är det en #prideknitting i Sergeltrappan från kl 12. Är du intresserad, kolla här: https://www.facebook.com/events/496719670405314/496956640381617/?notif_t=like

20130731-160526.jpg

7 kommentarer

Filed under Garn, virkat

7 responses to “Virkad sjal!

  1. Birgitta Andersson

    Hej Maria ! Du engagerar dig i så bra saker och stickar/virkar så snygga kläder. Jag o kusin Annika var till Enköping häromveckan köpte lite garn o åt på tant gredelin. Hade tänkt kontakta dig men såg på din blogg att du inte var hemma.. Hoppas att ni blir många som stickar på festivalen i helgen! Kram Birgitta (Skultuna)

  2. Hej! Jag skickar ett sent meddelande till dig. Förlåt men snälla söta du kan du ringa mej imorgonbitt snälla ? 073 5160740 . MVH Annelie

  3. Erica

    Hej! Vilket helt magiskt garn, vad heter det – var har du fått tag på det? 😀

    Mvh
    Erica

Kommentera

