Pridestickning!

Vilken underbar dag det blev!
Klockan 12 släntrade jag ner för trappan vid Sergels torg och jag hittade direkt några som satt med stickningar i händerna. Det var bara att slå sig ner och ta fram min egen sjalvirkning. Det fyllde på mer och mer folk och vi var omkring 25 personer som mest. Det var kära möten med ”gamla” bekanta och en massa möten med nya bekantskaper.
Många väldigt trevliga samtal till höger och vänster. Fast man hade inte en chans att prata med alla, även om man ville.
I fem timmar satt jag där innan det var dags att dra vidare. Jag undrar vad klockan var när siste man lämnade.
Hur som helst, en hellyckad dag.
Tack till dig som är orsak till att det här blev av!

20130802-212333.jpg

20130802-212342.jpg

20130802-212353.jpg

20130802-212412.jpg

3 kommentarer

Filed under Garn, Roligheter, Stickat, virkat

3 responses to “Pridestickning!

  1. Vilken rolig idé! Måste ha varit en skön känsla att sitta där och sticka tillsammans med gamla och nya stickvänner!

  2. Maria Sandström

    Det var riktigt trevligt. Fler sådana aktiviteter!

Kommentera

