Fröknäcke med majsmjöl!

Mitt nya godis, fröknäcke med majsmjöl, receptet hittade jag här!

Jag har testat lite olika varianter bl a har jag bytt ut pumpakärnor mot melonkärnor.
Jag strör över lite svarta sesamfrön.
Jag har även testat att baka med kokosolja, då fick jag lov att dra ner på temperaturen rejält, vilket gjorde att det tog mycket längre tid!

20130823-153517.jpg

Det är supergott att äta med Hummus och därför ska jag ta och tillverka lite sånt också.
Just nu har vi besök från Nya Zeeland och därför blev jag inspirerad att testa Hummus med olika smaksättningar typ med grillad paprika!

20130823-155209.jpg

3 kommentarer

Filed under Gott och blandat

3 responses to “Fröknäcke med majsmjöl!

  1. Lotta

    Fröknäcket ser jättegott ut men det där med att baka med kokosbollar Förstår jag inte……?

Kommentera

