K A T A S T R O F!

Min mobil är död!
Planen var att köpa en 5s, när den kommer. Då passar min 4s på att dö. Hur gör man då? Jag kan ju inte vara utan mobil och jag vill inte köpa en iPhone 5 när det snart kommer en nyare.

Ja, jag vet att det finns dom som har det värre, men just nu har jag deppat ihop och jag tänker tillåta mig att sura precis så länge jag vill. Så det så!

Det som hänt med min mobil är att den inte går att ladda. Jag har försökt stänga av och starta om men det hjälpte inte. Nu har jag typ 3% kvar.

Precis innan jag upptäckte katastrofen hade jag virkat klart en liten glittrig Peter Pankrage, det är bara knappen som saknas.
Fast nu är jag så sur så jag går lägger mig, grrrr……

20130921-213039.jpg

Ja, jag hann att Instagramma!

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “K A T A S T R O F!

  1. Ewa

    Det kan ju faktiskt vara laddaren som gått sönder. INTE ovanligt
    Ewa

  2. Ewa

    Håller tummen. Bara vänster, annars blir det kortslutning

Kommentera

