Inte längre en hemlighet!

För ca en månad sedan så åkte jag till Polen. Då jag ville sticka under flygresan så valde jag att lämna min fina Signature needle hemma.
Jag stickade över stickningen till en trästicka.
När jag kom hem igen så var min Signature helt försvunnen. Jag har letat och letat som en galning, men inte hittat den. Eftersom det är en dyr sticka så har det känts pinsamt att jag lyckades slarva bort den, därför har jag inte berättat om det för någon utanför familjen. Dom har ju inte missat mitt idoga letande.
Ikväll när jag plockade ihop det jag ska ha med till morgondagens StickLAN, så skulle jag lägga ner en rundsticka i ytterfacket på en liten stickväska. Då låg den där, min Signature. Gissa om jag nu är gladare än gladast!

20131012-004408.jpg

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Inte längre en hemlighet!

  1. marianne lundholm

    lycka

  2. Lotta

    Vilken lycka!!🎉

Kommentera

