Åh, vad glad jag är!

I December månad är en Adventskalender ganska vanligt förekommande, så även i stickvärlden. Det är många bloggar, webbsidor och facebooksidor, som har lagt upp garnrelaterade kalendrar.
I två av dom som jag har sett, så finns min Pyttipanna med.
Den sista bilden lades också ut idag men det var ingen kalender, men kul ändå.

Jösses vad stolt och glad jag blir 😀

Först ut var, Stickaboo.

20131205-203725.jpg

Sen var det, Deisy Design.

20131205-203814.jpg
Och så på FB-sidan, 365 saker du kan sticka eller virka.

20131205-203931.jpg

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Åh, vad glad jag är!

  1. theweepingwillow

    Verkligen roligt Maria 🙂 !

  2. theweepingwillow

    Riktigt coolt 😀 !

  3. Marie Sjölund

    Vad sa jag? Äras den som äras bör, hihi. Jätteroligt o den är ju toppen.
    Mia Sjölund

  4. eddysblogg

    å vad roligt! du är så himla duktig =)

  5. Grattis att din sjal är med lite var som, den är fin.
    ha en trevlig helg

Kommentera

