Årets sista dagar!

Så här på årets sista dagar vill jag sitta med min stickning och njuta av friden. Den frid som kommer efter allt Julfirande.
Det känns bra att sitta och tänka på allt trevligt som Julen förde med sig som, familj, släkt, vänner, god mat, godis, paket osv.
Jag tror att barnbarnen kan räknas som grädden på moset.
Nu har dock lugnet lägrat sig och jag sitter med en bok i öronen och min Pop Spots i händerna.
Jag har nu gjort 70 av dom drygt 100 uddarna längs avmaskningen, sen återstår fästandet och blockandet
God fortsättning på Julen, önskar jag alla!

20131227-121726.jpg
Här är en snygg kille jag träffade igår.

20131227-121817.jpg
Här är det nyaste barnbarnet.

20131227-121943.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

