Magasin Duett!

20140326-134505.jpg

20140326-134525.jpg

20140326-134530.jpg

20140326-134536.jpg

20140326-134543.jpg

20140326-134554.jpg

Det kom ett paket i min brevlåda.
Ett paket fullt med kärlek, eller garn, jag älskar garn.

Jag beställde lite olika färger av Supersoft, inte till något speciellt utan bara föra att ha.
Dessutom beställde jag en liten låda med nio smånystan.
Jag bad Petra tänka på vatten och pastell och sen plocka ihop det hon tyckte. Jösses vad spännande det var och så bra det blev.
Jag har ju lite svårt för att gå utanför min komfortzon när det gäller färger så på det här sättet fick jag in lite nya.
Jag beställde igår och är så imponerad över att jag fick det redan idag.
Jag fick ett litet prov på ett nytt garn som ska komma till hösten, det var också trevligt.

Länk till Magasin Duett.

Nu ska jag sätta mig och klappa garn!

10 kommentarer

Filed under Uncategorized

10 responses to “Magasin Duett!

  1. Berit Thunell

    Men oj, oj, oj, vad mycket GODIS!! Jag ser fram emot att följa dig och se vad det blir av detta.

  2. Monica

    åååhhh vad mysigt. spännande och se vad du kommer att hitta på

  3. Men så mycket gott att titta och känna och bara ha, jag älskar garer.
    HA en bra dag

  4. Visst är det underbart ljuvligt

  5. Det var inte dåligt. Vilka härliga färger!

Kommentera

