Slarvfel!

Jag hittar slarvfel i beskrivningen till min lilla Kråka.
Här har vi anledningen till att mina beskrivningar är gratis.
Om jag kunde göra mönster som ett proffs, ja då skulle jag kanske ta betalt.

Här kommer jag att skriva upp felen.

I första randen av MF, hade jag glömt 2 omslag.
Jag har gjort ett förtydliganden i Kråkvarvoch i Kråkor
Beskrivningen uppdaterad den 15 april.

Förtydligande den 18april, av förklaring till: Ökningsvarv.

Förbättring gjord den 21 april. Efter Ökningsvarv 1: Gör 3, inte 5 ränder.

Förtydligande gjord den 1 maj.
Själva Kråkan: Parantesen efter 1r, att även den stickas i bakre maskbågen.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Slarvfel!

  1. Pia

    Om du tagit 10 kr för varje pyttmönster vore du miljonär

Kommentera

