Min lilla Kråka som KAL!

Stickgruppen, Västerås Knitters har startat en KAL (Knit Along) på Ravelry. Det tycker jag är jättekul. Vill du hänga på, så är det fritt för alla att göra det.
Mönstret finns här på min blogg och Garnpaket köper man enkelt via Magasin Duett.

20140416-160938.jpg

Det är väldigt kul att sammarbeta med Petra på Magasin Duett.
Jag beställde några nystan av hennes fina Donegal Tweed och när paketet kom så fick jag en extra present som gjorde mig superglad. Det var en fin lite ask med knappar som matchade garnet och två små söta kaninpinglor!

20140416-164714.jpg

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Min lilla Kråka som KAL!

  1. Som stickare boende i Västerås låter det ju som att man ska vara med!!
    Bara att leta lite i garngömmorna.
    Jag är på!!

  2. Inger Öhlund

    Jag är också sugen på att beställa Donegal Tweed. Hur känns garnet? Jag har svårt att klara av stickiga tröjor/koftor…

  3. Inger Öhlund

    Det blir spännande att höra vad du tycker när du har stickat ur det!

Kommentera

