KAL gånger tre!

Nu har jag lagt upp till Koftan Siri. Jag köpte mönstret för ett tag sen så det passar mig utmärkt bra att det startats en KAL på FB
Jag är även väldigt sugen på en annan KAL, Maria Magnussons, Surry Hills Cardigan. Den startar på söndag, på Ravelry.
Som om det här inte skulle räcka så har jag även hakat på Kamilla Svanlunds KAL, en mysteriekal där man får en ny ledtråd varje söndag och där man inte vet mer än att det ska bli ett par sockor. Mycket spännande!

20140530-112702-41222392.jpg

20140530-112733-41253052.jpg

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “KAL gånger tre!

  1. Britt-Mari Olsson

    Hej! Jag har också köpt mönster till koftan Siri men inte kommit igång. Kan du säga hur man hittR denna KAL på FB?

  2. Sarah

    Vad roligt. Du behöver ju inte vara rädd för att bli sysslolös….

Kommentera

