Valet av garn!

Vilket garn har jag valt till mina koftor? Det är flera som frågat och då är det väl bäst att jag berättar det genast!

Koftan Siri, av Linnéa Öhman/Viffla, stickas i Supersoft från Magasin Duett. Ett av mina favoritgarner och jag valde färgen, Loganberry.

20140604-082239-30159397.jpg

20140604-082239-30159683.jpg

Surry Hills Cardigan, av Maria Magnusson Design, den stickar jag i Cascade 220 Heritage, som finns att köpa hos Garnkorgen. Det är första gången jag bekantar mig med det garnet och hittills så kan jag bara lovorda det!

20140604-082937-30577130.jpg

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Valet av garn!

  1. marianne lundholm

    tack för svaren, Cascade är ett behagligt garn att sticka i känner även igen supersoften, då är det bara att börja på siri då

  2. Lallagunilla

    Tack! Jag undrade också lite. Supersoften har jag nu till min Kråka, och jAg gillar känslan i garnet. Ska bli spännande att se vad som händer vid tvätt.
    Och Kråkan, DEN gillar jag!

Kommentera

