Mina koftor!

Jag stickar vidare på mina två koftor. Det går ganska långsamt men vad gör det, jag har inte bråttom för båda två stickas i ullgarn och det är nog mer lagom till hösten.
Siri, där har jag snart kommit fram till stället där slätstickningen tar vid.

20140613-142305-51785802.jpg

SurryHills, där har jag just gjort det andra knapphålet. Det innebär att jag inte kommit speciellt långt alls, men som sagt, vad gör väl det.

20140613-142737-52057423.jpg</

Jag har ett nytt garn som ligger bredvid mig och frestar. Jag undrar vad det vill bli? Jag har tre härvor av detta underbara garn.

20140613-142914-52154421.jpg

Det verkar som om min blogg får som en veckouppdatering så det är väl lika bra att ni får se vilka godingar jag träffade igår!

20140613-143045-52245279.jpg

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Mina koftor!

  1. Åh, såna sötisar. Jag har inga små barn eller barnbarn. Men 6 barnbarns barn. Jag kan inte träffa dem så ofta, eftersom de flesta bor i Stockholm och vi i Helsingborg.

    Kram/Gilla

  2. Lallagunilla

    Fem fina!

  3. Lo

    Alltså dina barnbarn är ju helt galet söta! Hur klarar du dig från att inte äta upp dem?

  4. Men så fina dina koftor kommer att bli, det nya garnet såg ut att vara ett härligt garn, dom två sista små vännerna var så söta.
    Ha en solig dag

Kommentera

