Resestickningen!

Jag stickade klart ett par sockor under resan till Skottland. Det var en så rolig stickning att jag helt glömde bort Siri, som också var med.
En liten sockstickning tar nästan ingen plats alls i handväskan, därför var den med hela tiden.
Sockorna är stickade från tån och med Magic Loop och båda sockorna samtidigt. Det är ett sätt som passar mig. Jag behöver inte oroa mig för att garnet inte ska räcka och inte heller SSS, Secon Sock Syndrom.
Jag stickade en Fleegle Heel, det är numera min favorithäl.
Garnet hittade jag i mina gömmor och jag tror att det är Malabrigo Sock!

IMG_6812.JPG

IMG_6434.JPG

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Resestickningen!

  1. Tänk att man kan ha favorithälar också😉 . Den här beskrivningen kanske man skulle prova någon gång!

Kommentera

