Börjar på nya projekt!

Att börja på nya projekt innan de pågående är klara, det är nog min specialitet!

Jag har en Riddari på gång. Jag väntar på mer garn och därför får den vila lite.

Jag har ett nytt sjalprojekt på gång men jag är inte helt nöjd med starten på sjalen. Från början såg det bra ut men när jag kommit en bit så ser det inte lika bra ut, kanten rullar sig. Så den får vila lite.

Med posten igår så kom ett underbart paket från Majas Manufaktur. Garnet var helt oemotståndligt så det är kanske största anledningen till att ovanstående får vila. Att Maja skickade med en extra present i form av ett gulligt band och en påse fina knappar, det gjorde mig extra glad.
Jag ser en tröja i mitt huvud, hoppas jag kan få till den så som jag vill!

IMG_6946.JPG

IMG_6952.JPG

IMG_6958.JPG

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Börjar på nya projekt!

  1. Men det är bra att ha en del påbörjat ändå – annars blir du färdig med det du håller på med och står där utan något påbörjat! Det här hände mig när jag blev färdig med min Emelie, fick en smärre stickkris innan jag kom igång igen. Så nu ska jag inte ha dåligt samvete när jag börjar på något under tiden det andra är igång 😉

    Otroligt fina färger, speciellt den lite mint-turkosiga!

  2. Linda W

    Jag är nyfiken på det där fina garnet men har inte köpt något eget ännu. Hur upplever du det, är sticksigt eller mjukt, om du jämför med t ex Supersoft?

Kommentera

