Magasin Duett!

Jag har nu döpt om Petra på Magasin Duett, till Blixten. För det går så himla fort när man beställer därifrån. Att Petra även är världens gulligaste gör ju inte saken sämre.
Jag behövde Supersoft i en gul nyans och bad att få köpa två mininystan i två olika gula kulörer. Petra skickar mig två fullstora nystan plus en Magasin Duett-kasse och jag fick inte betala någonting alls. Alltså, fatta vad glad jag blev.
När man blir så glad så är det lätt hänt att man väljer just den butiken nästa gång man vill beställa garn. Så blev det för mig, ungefär en timme efter att jag fått mitt paket. Det var igår eftermiddag och idag på förmiddagen har jag garnet. Är inte det helt otroligt snabbt så säg!

IMG_0692

IMG_0691

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Magasin Duett!

  1. Å det blå garnet köpte jag i vintras, koftan är snaaaaaaart klar😉 ärmar är ju.. Så roligt😉

  2. Himla snabb affär. Och himla snyggt!

Kommentera

