Jag vill:

Just nu så finns det så många saker jag vill sticka. Jag blir nästan konfys av allt som snurrar runt i mitt huvud. Jag har garn och mönster till flera grejer och sen så dyker det upp sånt som absolut måste bli stickat på en gång. Nu tänker jag lista lite grejer så att jag kan komma ihåg det utan att ha det i huvudet.
Jag vill sticka:
En Betula i rosa Filisilk, garn och mönster har jag.
En Betula i Semilla till mamma, garn och mönster har jag.
En sjal i knallblå Malabrigo Lace, garnet har jag men inget mönster.
Waterlily i Pimabomull, garn och mönster har jag.
En marinblå kofta i Shetlandsull är påbörjad igår. Mönster, Slanted Sleeven.
En gul Miette i ett bomull/silkegarn påbörjad idag.
En sjal i Supersoft finns på redan på en sticka sen någon vecka tillbaka.

Jag kommer säkert att fylla på den här listan med fler grejer.

IMG_2087

IMG_2079

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Jag vill:

  1. Jag har stickat två pyttar senaste veckan. Vad har du haft för garn? Jag hittade bomullsgarn på Netto och det blev faktiskt rätt bra.

Kommentera

