Stora repardagen!

Ibland är det skönt att repa upp.
Här var det en sjal som var alldeles för trögstickad.
Jag har låtit den vila såpass länge att jag glömt hur mycket sticktid jag lagt ner på den. Jag är så glömsk och lättlurad 😋

IMG_1009

Repning nr 2.
Ärmarna till min Clara. Jag upptäckte just att jag läst fel i mönstret. Det ska vara sju cm resår inte tre som jag gjort.
Dessutom hade jag glömt det där med Tubular cast on och det retade mig så nu repar jag rubbet och börjar om.
Garnet är det ljuvliga Mohair tweed från Magasin Duett!

IMG_1008

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Stora repardagen!

  1. Skönt när man får sånt gjort, det är bättre att ha ”upprepenystan” än surdegar 😊

Kommentera

