Continuous join!

Det var det ordet jag hade behövt kunna när jag letade runt på nätet.
Jag tar det från början.
Jag har virkat en massa rutor med målet att göra en sammanvirkning av rutorna i samband med att sista varvet virkas. Så när alla rutorna var nästan klara så började jag fundera på hur det skulle gå till. Jag tänkte att det finns väl på Youtube, precis som allt annat. Men så enkelt var det inte. Jag letade och letade. Jag insåg strax att jag inte hade de rätta engelska orden för det jag sökte. Jag gav upp och satte igång på egen hand och försökte klura ut hur det skulle gå till. Det gick inte så bra så i desperation skrev jag på Google precis det jag undrade. Den här gången på svenska och vad händer? Jo, det första förslaget som kommer upp är en länk till Anettes blogg med precis det jag så länge sökt. Tänk om jag varit så smart och istället frågat Anette när vi sågs för ett par veckor sedan. Så det kan bli!
Så om du också tänker virka ihop en massa rutor, kolla in Anettes blogg.
Så Anette, om du ser det här så vill jag att du förstår hur tacksam och glad jag är. T A C K 💟

IMG_6693

Jag vill även passa på att tacka mina Instagram-vänner för hjälp med mer garn.
Jag la ut en efterlysning på IG och strax hade jag fått hjälp, hur bra som helst. Tack, halsingeeva, saterdalen, karinsol och magasinduett 💞

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Continuous join!

  1. Hihi, när jag såg rubriken på ditt inlägg i bloggläsaren tänkte jag ”Jag måste kommentera och lägga in en länk till mitt nyhetsbrev om det här”. Men det hade du ju redan hittat! Kul!
    Ser fram emot att se resultatet!

  2. Elisabeth Eklund

    Vilken bra beskrivning! Behöver den inte just nu, men sparar den absolut.
    Tack för det, båda två!

  3. Ove

    Du er rett og slett svært dyktig? 😊 Når kommer din neste angora kofte med mange knapper mon tro? 😉

  4. Så fantastiskt många rutor🙂

Kommentera

