Loppan är klar, hurra!

Nu är den klar och jag är så nöjd och glad.
Det gick fortare än väntat att sticka den. Info om garn och stickor finns i tidigare inlägg.
Jag har valt att inte göra någon midja på min kofta, utan den är helt rak från oket och ner.
Knapparna har jag köpt av Tant Kofta. Jag älskar dessa små kattögon-knappar.
Naturligtvis har jag under arbetets gång fantiserat om vilka färger nästa Loppa ska ha. Den är ju så rolig att sticka. Fast nu har det dykt upp så många andra roligheter att det får nog vänta lite.
Så var det det där med bilder, här kommer en hel drös av oredigerade sådana, fotade av min privata fotograf, Mia.
Håll tillgodo!

img_1323

img_1329

img_1328

img_1326

img_1330

img_1316

img_1325

img_1336

img_1335

img_1334

img_1331

img_1333

img_1332

13 kommentarer

Filed under Uncategorized

13 responses to “Loppan är klar, hurra!

  1. Lotta

    Oj så fin den är! 👏🏼🌞

  2. Så fin och välgjord! Mycket väl valda färger, perfekt blandning.

  3. Ove fra Norge

    Du er utrolig flott i din nye loppa, fine farger og som vanlig många mysiga knappor 😊 En vårlig kofta 😊

  4. Ewa

    Så snygg den blev! Det gula mot det blå och turkos ger extra krydda åt anrättningen om man säger så. Bra att du fotat så tydligt både framifrån och bakifrån, för nu insåg jag att jag ska tänka på att en färg syns mycket mer bak än fram när jag väljer mina färger. För någon gång vill jag sticka en Loppa jag med.

  5. Så fin Loppan blev, härlig.

  6. Annika Klint

    Vilken fin Loppa! Jättesnygg!
    Har du lust att skriva ut vilka färgnummer du använt? Det är en perfekt matchning.
    Mvh/Annika

Kommentera

