Skottland!

Jag har ännu en gång varit på garnfestival i Skottland, närmare bestämt Edinburgh Yarn Festival eller EYF.

Jag reste med två döttrar, Maja och Mia och vi bodde i en lägenhet i Haymarket. Vi hyrde via Airbnb och det funkade kalasbra. Läget var väldigt bra, nära city och kommunikationer.

Edinburgh är en väldigt fin stad med mycket historia. Otroligt många fina byggnader som kyrkor och så slottet som ligger mitt i stan.

Garnfestivalen är helt otrolig, så mycket fint och alla trevliga människor med det gemensamma intresset för garn. I love it!

Här kommer en radda bilder från vår resa. En person syns kanske lite extra, det är Petra aka Fru Valborg. Vi adopterade henne så hon blev liksom en av oss!

Hoppsan, nu fick jag inte lägga upp fler bilder i det här inlägget.

Jag fortsätter i ett nytt inlägg 😀

3 kommentarer

Under Uncategorized

3 svar till “Skottland!

  1. Åhh, doktor Who-tröjan var ju helt fabulous!

  2. Hej!
    Jag ser att du besökt Edinburgh Yarn Festival. Jag planerar att åka dit på nästa festival 2019. Nu undrar jag. Har du ett hotell att rekommendera?
    Vore jättetacksam för ett tips. Letar mig just nu fram i Edinburghs hotelldjungel.
    Mvh Sara

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.