Paket!

Jag är barnsligt förtjust i paket, särskilt när man inte har en aning om vad det är i paketet.

Idag kom jag hem från jobbet, trött efter en lång dag, och  hittade  det här paketet i brevlådan, då försvann tröttheten  i ett nafs.

Spännande……..vad kan det vara?

Waow, fin färg…………och en beskrivning………..

Men, hjälp, det var alldeles för mycket. Två härvor Teetee elegant och ett nystan Sandnes Alpakka, en beskrivning på pulsvärmare och sex små fina hjärtepärlor. Jag är mållös!

Tack, Ulletuss, som sagt, alldeles för mycket 😀

Förresten, hur visste du att jag var nyfiken på Teeteegarnet?

Nu exploderar idéerna i huvudet!

2 kommentarer

Under Stickat

2 svar till “Paket!

  1. Ja det förstår jag att det lyfte din dag! Vilket underbart paket! Kan tänka mig det snurrar i skallen av ideér! =)

    Ha det gott!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.